İstanbul'dan Karlı Günler


Evimin önü kar kalınlığını görüyorsunuz değil mi?  
 
Sokağımız ne güzel heryer bembeyaz ve tertemiz görünüyor..
evimin balkonu..

Küçük oğlum henüz bıyıkları yeni bitiyor :)

Karlı bir İstanbul sabahından merhaba nihayet buralarda da kar tuttu ve ben hala dışarı çıkamadım. Hala ballı limonlu ıhlamur çayları içiyorum. Kendimi toparlayana kadar herhalde karyağışı durur ve erir.
Kameramı aldım ve bu pozları yakaladım sizler ve elektronik günlüğüme koyayayım dedim ilerde bunları torunlarımla beraber bakıcaz. İnşaallah Allah  nasib eder ve ömür verirse tabii.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. canım rabbim saglık ve güzellikler nasip etsin de ilerde bakın inş,delikanlı olmuş oglun bende sabırsızlıkla bekliyorum o günleri:)))))
    rabbime emanet ol gecmiş olsun,burası eksi 28 lerde:((((sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
  2. canım ne güzel kar her yer uzun zamandır da böyle yağmamamıştı mubarek))
    rahmet olur inşaallah
    oğluşunda benim küçük oğlum kadar galiba(95 li)ALLAH bağışlasın canım çok öptüm sevgi ve selamlar:)

    YanıtlaSil
  3. Selinkacım -28 derecede nasıl yaşıyorsunuz.Ben İstanbul'un iklimine çok alıştım.
    Allah yardım etsin sıcağı seven bir insanım biraz kar yağdı hemen hastalandım.
    Allah evladlarımızın mürivetini de gösterir inşaallah sağlıklı günlerde..

    YanıtlaSil
  4. Fatmacım inş.kar rahmet olsun afet olmasın. Kış gibi yaz da bereketli olur inş.
    Oğlum 1998 doğumlu daha orta sona gidiyor resme bakma sen büyük göründüğüne o benim hala bebişim...

    YanıtlaSil
  5. sisinde mevlüt kandilinis mübarek olsun .dualarda unutulmamak dilegiyle .

    YanıtlaSil
  6. Amiiin dikiş dersi inşaallah dualarımız hayırlısı ile kabul olur..

    YanıtlaSil
  7. EMİNE'CİM GEÇMİŞ OLSUN..KAR GÜZELDE ,BENİMDE SENİN GİBİ SOĞUKLA ARAM YOK HASTALANIYORUM HEMEN:( MANZARALAR GÜZEL,OĞLUNA ALLAH UZUN VERSİN EVİN KÜÇÜKLERİNİ HİÇ BÜYÜTEMİYORUZ NEDENSE..KANDİLİN MÜBAREK OLSUN,DUALARIMIZ KABUL OLUR İNŞALLAH..DUALARDA BULUŞMAK DİLEKLERİMLE...SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  8. değerli arkadaşım,mevlüt kandilin mübarek olsun.unutmamışındır umarım dua istemiştim.sende çok güzel bir yazıyla karşılık vermiştin dualar kabul oluyor,beni mutlu eden gelişmeler var.inşallah kalblerdeki dilekler herkesinde benimde,hayırlıysa olur.oğluna ve ailene sağlıklı bir ömür,sonsuz huzur ve mutluluk diliyorum.aeo sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim Allah razı olsun Rabbim senin gönlünden daha hayırlar nasib etsin sevdiklerinden seni hiç ayırmasın..Sevdiklerinin gözünde gönlünde seni yüceltsin sevdirsin.
    Bana kendini unutturma! olurmu..
    Dua et banada benim de sıkıntılarım var. Üç oğlum var aileme ve sevdiklerime dua et...unutma dualar karşılıklı olunca hemen kabul olur...

    YanıtlaSil